8 janvier 2008, 18h20 Icone Crysis

Crysis, patch 1.1

crysis_016.jpgComme prévu, Crytek Studios vient de rendre disponible le premier patch pour Crysis. Estampillé 1.1, cette mise à jour ce concentre sur la correction de bugs graphique et l'optimisation des performances générales du jeu sur tout type de machines.

Pour un peu moins de 140 Mo, ce patch peut se télécharger sur l'un des miroirs suivants :Le changelog complet se trouve dans la suite de la nouvelle.

Fixes:
*Fixed: Potential crash in D3D10
*Fixed: Orange boxes apearing when hispec savegame loaded into lowspec game.
*Fixed: Inconsistent damage dealt to vehicles when shot by LAW.
*Fixed: Reflection resolution on D3D10, MultiGPU reflection update fix
*Fixed: Memory leak with FSAA modes
*Fixed: Infinite ammo hacks.
*Fixed: Memory leak in D3D10 when switching screen modes
*Fixed: Muti optimizations
*Fixed: When player melees during gun raise animation, their gun will be in a permanantly raised position.
*Fixed: Crash when loading savegame with level exported recently by editor


*Fixed: Virtual keyboard does not function properly when a game pad is connected
*Fixed: Users can lose the ability to look around with the Right Stick
*Fixed: Setting screen resolution to "default" stops user from selecting last resolution
*Fixed: Bug when changing resolution in D3D10
*Fixed: Issues with Depth of field and water droplets in D3D10
*Fixed: Crash on NaN warning

Updates:
*Added: Motion Blur UI and V.SYNC UI options
*Optimized: Motion blur
*Optimized: FSAA (Full Scene Anti-Aliasing)
*Optimized sound id implementation
*Enabled VSync functionality in D3D10
*New benchmarking files for ice CPU benchmark.
*http/xmlrpc password protected remote control session
*Marked debug cvars as cheat
*F12 (screenshot) now works in restricted mode as well

Tweaks:
*Reduced LAW splash damage vs. infantry in PowerStruggle mode
*Slowed Rocket projectile speed down in MP slightly
*Disabled automatic turret bounding boxes on vehicles to prevent issues with LAW hit detection
*Reduced grenade explosion radius in multiplayer
*Clamped water tesselation to avoid cheating in MP
*MultiGPU improvements with depth map updates
par utr_dragon 2 commentaires, dernier par Fr002
Partager | Source : Blue's News

Commentaires

Grounch

Gros Membre
Nb msg : 1068
(#1) 08 janvier 2008 à 19h23
Cool, ça va me donner envie de refaire la campagne solo avant les aliens (apres c'est trop chiant) avec en plus le ptit Natural Mod. Jspr juste qu'il y'a deja un nodvd pour le patch. Tien le nodvd du 1.0 marche
[Édité par Grounch le 08/01/2008 à 21h26.]
Fr002

Rédacteur en vacance
Nb msg : 514
(#2) 08 janvier 2008 à 22h06
Nooooooooo, elles étaient si puissante...
*Reduced grenade explosion radius in multiplayer

L'option permettant de d'avoir les voix coréenne indépendamment de la difficulté elle est où ? Hein Crytek, Où ?
Fr002 = lol_
[!] Commentaires fermés pour cette nouvelle.

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