La sortie du 3 eme patch officiel se rapproche, avec la sortie d'une autre beta. Numerotée 3270, elle n'apporte que de petits changements par rapport au 3264 dont je vous parlais dans cette news. L'un des principaux bugs corrigés concerne les dégâts du LinkGun sur les véhicules, quand plusieurs LinkGun sont chainés.

Changelog du Patch 3270 Beta:

  • Fixed the CacheManager not releasing the file handle correctly in some cases (was causing "file may be read only" editor map saving problem)
  • MutNoSuperWeapons no longer in "arena" group.
  • Fixed CTF-TwinTombs wrong team playerstart
  • Particle editor exported script extend Emitter, not UCEmitter.
  • Reverted Canvas.DrawBox() function parameter list
  • Instagib beam brighter, and also shows up with old servers
  • Fixed the CacheManager not finding maps in mod subdirs.
  • Adjusted Scripted textures to use the character 'Q' for height, not char #0
  • Fixed various options in the filters menu not being set to read only.
  • Fixed link projectiles not doing extra damage to vehicles when linked up
  • Fixed rare (mod only) karma physics crash
  • Fixed bots teleport looping in Onslaught

par Xpierrot Commenter
Partager | Source : BeyondUnreal.com

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